Close

ČASTÉ OTÁZKY


Máte všechny produkty skladem?

Většinu produktů ano. Jelikož jsme ale primárně kamenný obchod, nestíháme denně kontrolovat, zda dané zboží nedošlo. Pokud si objednáte zboží, které momentálně skladem nemáme, budeme Vás obratem kontaktovat. Buď zboží objednáme u designéra (rychlost vyřízení 3 dny – 2 týdny), nebo Vám nabídneme alternativy. Případně vrátíme peníze.


Máte stejné produkty i v Brně?

V naší frančíze v Brně můžete většinu věcí zakoupit. Některé značky však máme pouze v Ostravě. V Brně naopak mají značky, které my nemáme. Koncept obchodu je však totožný – minimalistický, zaměřený na ty nejkvalitnější české a slovenské designové produkty.


Mohu si zboží vyzvednout osobně v brněnském obchodě?

Bohužel ne, osobní vyzvednutí je možné pouze v Ostravě. Pokud chcete na poštovném ušetřit, doporučujeme zvolit nejlevnější variantu poštovného skrze Zásilkovnu – vyzvednutí na pobočce.


Mohu si u Vás zakoupit dárkový poukaz?

Ano, v jakékoliv hodnotě. U nás na eshopu nabízíme základní varianty, tedy 500 Kč, 1000 Kč, 1500 Kč, 2000 Kč a 3000 Kč. Pokud chcete zakoupit poukaz jiné hodnoty, stačí nám napsat na my@tyidentity.cz a my vám rádi vyhovíme. 


Jak a kdy obdržím dárkový poukaz?

Existují tři různé varianty. Dárkový poukaz si můžete objednat v papírové podobě po zaplacení poštovného. Nebo si jej objednat a vyzvednout na ostravské prodejně. Poslední (a nejoblíbenější) variantou je zaslání poukazu ve formátu PDF na váš email. Ten potom stačí vytisknout (půjdete-li nakoupit do obchodu) nebo uplatnit v eshopu zadáním čísla kupónu v pokladně. Poukaz zasíláme nejpozději do 3 dnů od obdržení platby.


Jak dlouhou platnost má dárkový poukaz?

Každý poukaz má platnost přesně jeden rok od data zakoupení.


Je možné si vybrat zboží na dárkový poukaz částečně?

Ano. Dříve to možné nebylo, ale nyní je každý poukaz vybaven speciálním kódem. Proto pokud jej nevyužijete celý při prvním nákupu, můžete jej využít příště. Pokud částku poukazu překročíte, zbytek doplatíte hotově nebo kartou.


Zasíláte i do zahraničí?

Pouze po předchozí domluvě. Nutno také počítat se zvýšenými náklady na poštovné. Rádi Vám ale pošleme balíčky i do zahraničí – stačí se nám ozvat na email my@tyidentity.cz


Oblečení zakoupené přes e-shop mi nesedí – mohu ho vyměnit vrátit?

Ano – do 14ti dnů od zakoupení lze zakoupené věci vrátit či vyměnit. Zboží však musí být nepoškozené a oblečení neobnošené. Ideálně vám oblečení vyměníme za jinou velikost. Stačí přijít osobně do obchodu.


Dostala jsem dárek, který se mi nelíbí. Mohu ho vrátit nebo vyměnit za jiné zboží?

Pokud přijdete do obchodu s účtenkou ve stejném kalendářním měsíci, ve kterém bylo zboží zakoupené, rádi vám ho vyměníme za jiné stejné hodnoty, nebo dražší (rozdíl doplatíte na pokladně).